A fun day.

Hello alla !
Har varit med C hela dagen idag. (:
Vi har gått på stan, där jag köpte en tunika på Gina Tricot på rean, som jag skrev om igår. 
Vill ha en snygg tee oxå från Gina Tricot som det står Love is Blind på. snygg ! (: .
C köpte oxå lite things; rosa Cardigan, Gina Tricot. vitt Linne, H&M. rosa Nagellack, Åhlens. very pretty !
Sen åt vi på pizzerian, kebabtallrik. goott ! :D .
Och det har ju varit jättevarmt idag med, så när vi kom hem låg vi och solade på studsmattan med våra sunglasses, haha, och hoppade !
Senså hade vi ju köpt den nys Sofis Mode tidningen för denna veckan som vi låg och läste när vi solade, där kunde man ju läsa lite om bloggare som fick styla sej själva, väldigt snygga lookar hade ni alla.
Skitrolig dag. :D

Ha det bra, Puss. ♥

Slänger nog in min dagens outfit senare kanske, annars får jag lägga in den imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0