HM!

Här är lite kläder och accesoarer som jag har hittat på HM, hm.com .
Jag tog det som jag tkr va det snyggaste ur deras Vår kollektion.
Kolla in. !

BILDER;


image11
modell; hm.com.

Blus, 249 kr.
Accesoarer; hm.com.

image12
moell; hm.com.

Klänning, vet inte.
Jeans, 398 kr.
Väska, vet inte.
Armband, 59,50 kr & 49,50 kr.
Skor, finns inte på HM.

image13
modell; hm.com.

Klänning, 198 kr.
Väska, 198 kr.
Armband, 49,50 kr.
Skor, finns inte på HM.

image14
modell; hm.com.

Klänning, 298 kr.
Väska, 179 kr.
Armband, 59,50 kr.
Skor, finns inte på HM.
Denna outfiten tkr jag va snyggast ! Trendigt & snyggt med en söt klänning&ett armband som accesoar och som piffar upp stilen, och dom snygga gladiatorskorna, väskan var oxå perfekt till !
Skitsnyggt .

Vilken tkr Du om dom här outfitsen & lookarna ?
Jag tkr alla var snygga och trendiga, mycket vårkänsla !
Men jag gillar den sista mäst, skit snygg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0