stan idag, med H. (:

Hejsan, idag efter skolan gick jag och kollade på stan med H. :) först va vi på gallerian, gina tricot&vero moda. På Vero Moda fick jag syn på en jättefiin skjortklänning typ, den fanns i svart, vit&rutig, skitsnygg. VILL HA ! och jag hittade lite annat där oxå.
Men sen på Gina Tricot hittade jag en rygguringad t-shirt & den fanns i svart, vit och som body med, wooderfuul, har letat efter rygguringning länge. !
Ett snyggt bandeau linne som var djupblått med band runt nacken såg jag med, som man kan ha över bikinin i summer.
Sen hittade jag en väska med i brun tror den kostade 249 kronor, läder, snygg den med, passar till skinnjacka.
En portmonä/liten purse hittade jag med, på rea, 59 kronor hade kostat 80 kronor, :) jag hittade en tunika oxå, lr klänning, som jag redan har en likadan, fast det var ett mönster på denna, och d va rea på den oxå, kostade 79,50 kronor och hade kostat 129 kronor !
I found lite smycken m, ngr armband, halsband & diadem.
Ja, jag hittade väldigt mycket på stan idag. (:
Ses, hejdå .
Har bloggat lite mycket denna veckan i think, (x.

Kommentarer
Postat av: elli

hihi tack!! :D

2008-04-22 @ 21:34:39
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0