HOME SWEET HOME!

Hejhej !

Nu har jag kommit hem från en nästan hel vecka i Skara & Lundsbrunn med B & E & E .
Har haft det jättebra, har vart på Skara Sommarland, shoppat i Lidköping med E en hel dag, badat & solat på sandstränder & massa annat.
Idag på hem vägen stannade vi till i Jönköping, på A6 för jag skulle köpa skor & ett par svarta ballerinas från Skopunkten & ett halsband från HM kom jag hem med iaf.
Bilder från shoppingen kommer väl senar & från annat.
jag kom hem vid typ 4 halv 5, men jag orkade inte blogga då, så nu är klockan tjugo i 11 & jag är jätte trött, men bilderna kommer ikväll iaf.
En sak till, vi köpte en ny kamera på vägen dit, en Canon Digital IXUS 85 IS. Jätte bra är den iaf !
Nu ska jag fota lite på mina nya köp & sen kommer bilderna, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0