SKOLSTART!

Hejhej !
Igår började skolan för mej då, det var ju kul att träffa alla igen iaf, annars var det rätt segt faktist.
Idag gick jag lite på stan med M & sen hem och byta om och sen stallet !
Så nu är jag hemma från stallet nyss då & jag har ju inte bloggat på länge, har typ bara blivit ett inlägg varje dag nästan &  igår kunde jag inte blogga alls på hela dagen för jag cyklade direkt till stan när jag kom hem, för ajg följde med J t stallet där hon har sin foderhäst & red, haha, jag kom inte hem förrän typ 9 halv 10, så ja han ju inte blogga, plus att jag inte orkade.
Imorgon ska jag kanske vara med D & sen träffa A i stallet & sen ridlektion som gäller ! Det ska bli ku & rida i torsdags gruppen ist för måndags gruppen, haha .

Jag måste börja blogga mer & inte bara om vad jag gör, utan mer om mode och kändisar, tkr jag har varit dålig på det på sistone.
Men jag lovar att jag skriver imon oxå, när jag kommer hem.

Vad har ni gjort dom två dagarna som har gått denna veckan då ?
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0