TISDAG&HEMMA I FREDAGS!

Hej bloggen !
Jag kom hem från Tyskland i Fredags, men jag har inte hunnit skriva någonting, har varit typ helt upptagen med annant hela tiden.
Men iaf, så var det jätte roligt & ganska fint väder oxå.
Nu kommer det lite bilden från min mini semester!


Kö ! Till färgan över till Tyskland.


Framme ! & massa båtar vid en brygga, det var påväg till stranden.


Första kvällen gick vi ut & åt på en pizza restaurang som hette Merlin, det var jätte gott !
Här är någon sak som vi såg påvägen dit.


Andra dagen åkte vi till ngt stort badhus som hette Weisseinhauoser Strand & det var oxå jätteroligt!
Det var två tyskar som kom fram & sa ngt på tyska & då sa jag att dom skulle säga det på engelska ist, haha & då sa en av dom att hans kompis (som stod igämte) ville säga Hej till mej & då gjorde han dt, men då sa jag bara Hejdå och gick, haha.
Men iaf, så är det två vatten ruschkanor på bilden & den gula va bäst, tkr jag iaf !


Tredje dagen var vi på stranden nästan hela dagen & solade och badade, men jag solade mest, haha.
Blev ganska brun oxå!
Men det var en jätte fin strand, lång sand strand var det  & salt vatten så blir man lättare brun med!


& så gick vi ut på tredje kvällen oxå!
Till ett ställe som hette Restaurant Ostsee, tror jag, men det var jätte gott där & sen till efterrätt åt vi en stor glass med chokladsås & massa annat gott!
Bilden är på typ "hotellet" vi bodde på, huset där det står två stycken framför är "hotellet"! Vi hade dom två rummen på övervåningen.

Fler bilder & sånt kommer imorgon!
Nu ska jag in till stan och ska leta efter lite nya kläder till ett barndop på Söndag.
Hejdå, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0