FREDAG.

Hejhej alla kära läsare ! ♥

Idag gick jag upp rätt sent faktist, haha, typ vid 11 !
Men iaf, idag ska jag nog inte göra så mycket, kanske ska ta en sväng på stan med D sen. Får se !
Ikväll blir det nog film & godis, haha . (: mys.
Det har typ inre varit ngn fin dag med sol, det har nästan regnat hela veckan, menmen.
jag får längta till Augusti, när vi aknsek ska åka till Bulgarien en vecka bara men iaf, nästa år ska vi till Italien lr Bulgarien lr kroatien i 3 VECKOR ! Längtar redan.
Men nästa vecka kommer det nog bli roligare & soligare, hoppas jag iaf, för då ska jag kansek t jönköping med C & jobba & åka t Ska med B.
Men nu ska jag t stan snart, tror jag.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0