GOODBYE VETLANDA, HELLO SKARA!

Hej, nu om någon halvtimma åker vi ner till Skara & ska bo på hotell i Lundsbrun, tror jag det hette.
Men jag hinner inte skriva mer nu, ska packa ner det sista.
har packat jätte mycket, men ja kommer som vanligt säkert inte använda hälften, som jag inte bruksr göra heller, som vanligt, haha.
Men det blir nog ingen uppdatering, bara om jag hittar en data där på hotellet & pappa kanske ska ha med sin laptop & det är bärbart internet på den, så jag aksnek uppdaterar två eller tre gånger om han har med den.
Aja, ha det bäst, så ses vi maybe next Saturday perhaps earlyier if I can get a computer, haha, en engelsk mening,  wow.
Nemen, nu ska jag åka, hejdå & puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0