HOME!

Nu är jag hemma från Gunnarsö, (: har vart jättebra & roligt, men inget vidare bra väder tkr jag, det har vart sol EN dag, riktigt varmt var det på torsdagen, men det har ju vart soligt många andra dagar oxå, men inte så varmt.
Badade & solade hela dagen nästan på torsdagen.
Här kommer min vecka i kort!

Måndag - Kom dit, kollade runt.
Tisdag - Dåligt väder, hyrde film, På smällen & den va jättebra tkr jag, ett tips!
Onsdag - Marknad i Figgeholm & mysig cykeltur på kvällen.
Torsdag - SOLIGT ! Sola & Bada.
Fredag - Stan & restaurang, allsång på kvällen & bada.
Lördag - Dåligt väder, spela kort & vara inne & kolla på tv.
Söndag - Ganska soligt, bad & sola.
Måndag - Åka hem, packa & cykla.


Sådär har min vecka vart, (:
Men vi ses senare idag tror jag.
Puss, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0