KIOSK!

Hejhej, jag kom hem för nån timme sen efter en dag i kiosken, har jobbat i stallet hela dagen typ.
Sen e jag ingen skjuss hem, eller ingen av mamma&pappa svarade på sina mobilder, så jag gick hem från stallet, det är typ bara 2 km så jag gick ju inte så långt, men sen va jag hemma i typ en halvtimma & väntade på att mamma&pappa skulle komma hem, men det gjorde dom såklart inte.
Så jag cyklade inte till stan & skulle leta efter dlom för jag skulle ju köpa en ny bikini för 179,50 kr, så då behövde ja ju pengar, men då hittade jag inte dom & då cyklade jag hem igen, det är typ 4 km in till stan, så idag har jag gått/cyklat 10 km ! haha.
Men ja hann inte köpa bikinin, så jag får ha min bandeau bikini från H&M.
Så nu har jag bara varit nere & kolla på tv & sen va ja ute & solade lite innan oxå.
Och nu ska jag ner & kolla på tv igen.

& nu kom mamma&pappa hem! haha.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0