Lördag.


& hit ska jag på Måndag & vara där till Fredag ! (:

Idag är det Lördag & sooligt ! (:
Måste ut nu & sola & bara vara ute, det ska ju regna imorgon & sen ska det inte vara bra väder på typ hela nästa vecka, så ja mååste ut idag, haha !
Men jag var ju på stan & shoppade lite i onsdags med, här är mina köp för onsdagen då ;
Korallrött linne med knappar, GT 99 kr
Söt tunika med blommor & volang nere i kanten, GT 149 kr.
Två plagg, men jag är jäätte nöjd, tunikan är hur söt dom helst & jag älskar den, den ska jag ha på mej på kräftskivan med ett brunt läder skärp i midjan & bara ben med bruna peeptoe med kilklack !
Super fint !
Ska ut nu, men min kamera har gått sönder så bilder kommer snart hoppas jag, ska fota det somjag köpte igår också & detta, får ta med mammas kamera, så bilder kommer !
Puss. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bruna peeptoe med kilklack ????????????????????????:O:O:O:O

2008-07-06 @ 12:53:41
Postat av: carro

Har du bruna peeptoe med kilklack ????????????????????????:O:O:O:O

2008-07-06 @ 12:54:24
URL: http://caroliineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0