Måndag!

Japp, det är Måndag! (:
Idag åker jag till GUNNARSÖ då, västkusten, & ska sola & bada hur mycket som helst, haha.
Är där till Fredag, så ingen uppdatering tills Fredag då, ingen ska ta hand om bloggen som förra gången när jag var på Vedbände, men det finns ett internet café där, så kan nog uppdatera någon gång iaf när jag hinner! (:
Packade nyss klart allting jag ska ha med mej, men jag kommer säkert inte ens behöva hälften, haha.
Men nu ska jag snart åka, om en timme eller så.
Juste! jag tänkte köpa ett halsband & ett par örhängen sist jag var i stan & shoppade, i Fredags alltså, men ja köpte dom aldrig, men idag var mamma & köpte dom, (: örhängena är ett par ganska stora guldiga ringar, typ flätade nästa ganska tjocka & halsbandet är guldigt oxå, med en ring som är typ i kedja och så står det Love på med! Jättesnygga, ska ha halsbandet till min nya tubklänning någon kväll uppe på serveringen på Gunnarsö! Mysigt mysigt. (:
Halsbandet är lite sailor inspirerat & min tubklänning har lite sailor stil den oxå, så kör på det när man är på västkusten, där det är saltvatten & båtar & klippor! Så himla mysigt där.
Men vi ses på Fredag min älsklingar, (:
Hejdå, Puss & Kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0