MITT SMINK!

Har fått lite frågor om vad jag använder för smink till fest & vardag på min e-mail.
& här kommr det en liten "guide";

Vardag!
Jag brukar ta en övertäckningspenna över alla små gfula finnar & sånt och sen ett ganska ljust puder öve hela ansiktet.
Sen tar jag rouge.
& till sist mascara .
Klart.

Fest!
Först tar jag övertäckningspennan & sen foundation över hela ansiktet & sen en lite krämigare rosa rouge.
Sen tar jag mascara & ibland en ganska mörk ögonskugga, i en smal linje typ på ögonlocken & sen lite kajal ibland, från längst ut under ögonen till mitten nästan, inte så mycket.
Klart.

Så, det var en liten "guide" typ om mitt smink & hur ajg brukar sminka mej.
men jag sminkar mej inte varje dag, asså inte varje vardag för ansiktet & huden måste ju vila ibland oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0