NO SUMMER.

Idag har det inte varit någon sol heller, ingen bra sommar, skitväder, menmen.
Snart kommer dt lite folk hem till oss, & nu ska jag gå och göra iordning mej .
men iaf, så hittade jag mammas & pappas systemkamera, ganska gammal är den, men jag tog upp en hel rulle, haha !
Det är ju en sån där gammal som går på rulle & som man inte kan se bilderna man har tatt, men vi ska ta ut dom på en cd & sen kan jag visa upp några.
Den va faktist jättebra, eller ja, det såg ut som det när jag tog bilderna, när bilderna blev jätte fina, men iaf jag visar dom när jag har fått ut alla på en cd.
Men nu ska jag göra iordning mej.
Min fest-outfit kommer sen, har en annan digital kamera nu oxå ! (:
Puss på er, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0