REGN.

Det blev regn sen & åska med, skitväder.
Men det ska ju bli soligt nu i veckan, säger dom ju, så hoppas iaf.
Så jag har bara varit hemma idag med & jag ahr inte varit i stan , så jag har inte hunnit köpa Sofis Mode tidningen för denna veckan & jag har inte tatt ut korten från systemkameran än heller, men jag ska göra det imorgon eller på torsdag.
Min vecka är nästan helt fullbokad, haha, men imon ska vi ha fest & sen ska jag vara med D & kanske allsång på kvällen och gå på stan.
På torsdag ska vi ha fest igen & så ska jag kanske jobba .
På fredag ska jag kanske vara med D igen & mys kväll.
På lördag packa tror jag & jobba .
På söndag åker jag till Skara !
Fullt hela veckan typ .
Håller på med en ny header oxå, blir väl klar någon gång i veckan & sen så kommer jag inte kunna sitta vid datan, eller blogga så mycket, men ett inlägg om dan typ iaf.
Men ska gå nu & åka & köpa Sofis Mode.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0