SHOPPINGEN FRÅN IDAG;

Har inga bilder, för jag har ju ingen kamera, men det kommer .
jag skrev ju innan idag att jag skulle leta efter en shortsdress & det gjorde vi, i 6 affärer, typ alla här i Vetlanda .
Men iaf, så fanns det ingen shortsdress i någon av alla affärerna, på GT skulle dom kansek få in senare, dom visste inte, så jag ska kolla där senare & så ska vi ju till stan någonstans i Skara, så då ska jag kolla där oxå.
& imoin ska jag & mamma kolla på bikini med, för jag hann inte det idag, hade bara två timmar på oss & vi sprang ju runt på hela stan & letade efter en shortsdress så det får bli imorgon efter jag har jobbat klart.
Jag kom hem med lite påfyllnad till garderoben idag iaf;

GinaTricot;
Svart tubklänning, 149 kr.
Svart kort kofta med blommönster, 249 kr.
Grå kort t-shirt, 49,50 REA . 

H&M;
Svarta solglasögon i typ pilotmodell, 79,50 kr.
Guldigt halsband med hjärtan & andra saker i, 49,50 kr (H&M Divided).
Rött nagelack, 29,50 kr.

Det var allt jag köpte idag då.
Ikväll blir det att vara hemma & film, godis & mys.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en bra kväll!

2008-07-25 @ 21:36:38
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0