PARTYTIME!

Hejhej, nu är festen slut & det var jätte roligt att träffa C igen, längesen nu.
Imon bär det av till stan & stranden på eftermiddagen & sen filmkväll och mys på kvällen, med D som jag skrev innan.
Ska kolla på en bikini, festklänning & typ en rutig skjorta & strand shorts.
har redan hittat en röd & vit rutig skjorta från Ichi som finns på Byoung, den ska jag aknske köpa & ha till ett smalt svart flätat skärp i midjan, en shortsdress ska jag oxå leta efter.

Har hittat två bikinis, men vet inte vilken jag ska köpa, vill köpa båda, men tror inte jag kan det nu. En Röd/Orange, som är röd och sen ljusar & ljusare tills den blir orange, förstår ni hur jag menar ? typ batik, tor jag det heter, eller jag vet inte.
& så har jag hittat en sailor modell typ, på GT, som är Blå/Vit randig med typ guld flätat smalt band som man knyter med i nacken & på ryggen & bikini trosorna är ju likadana, Blå/Vit randiga och så knyter man ihop dom på sidorna med guldigt flätat smalt band, som på överdelen!

Ska bli roligt med en hel dag på stan & shopping, vi fikar nog på ett mysigt café i stan oxå, längesen det med.
Tar nog mina favorit jeans från GT, uppvikta till en söt topp eller t-shirt lr kanske linne.
Kommer nog ta många bilder imorgon med, så det kommer .
Det blev ett långt inlägg det här, haha, men nu ska jag ner & kolla lite på tv & så måste jag fixa lite med min bloggdesign, har ju satt in en ny header oxå, hoppas det blir bra nu!

Vad har ni gjort idag ?
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0