Åker iväg snart!

hejhej alla bloggläsare ! ♥

Idag är det första dagen på sommarlovet för mej , (: !
Ska vara med C & gå lite på stan tror jag, längesen nu.
Men idag är det regn & rusk, så då blir det att bära på min väska från HM med ett paraply i andra handen, haha !
Men nu till det jag skulle fråga: Är det någon som kan hjälpa mej med en ny design, & header, BEHÖVER HJÄLP NU ! Please, om du kan, lägg en kommentar så kan vi pata på msn, om du har det, annars genom mejlen lr ngt typ !
Ja, jag behöver VÄRKLIGEN hjälp med det nu, måste ha en header & ny design !
Men iaf så ska jag ju in till stan & kolla lite med C idag då.
Men som jag skrev till rubriken då typ, så ska jag iväg om 4 dagar, ut till Sköna Gröna Vedbände på ridläger!
Så då åker jag på Onsdag nu i veckan & kommer hem om tio dagar, alltså Fredagen den 27 blir det då .
Kommer sakna bloggen & er, läsare oxå ju ! Vill ha massa kommentarer när jag kommer tillbaka !
kanske kan fixa någon som kan uppdatera då & då, för jag har ingen laptop som jag kan ta med mej dit.
Men vi ses senare ikväll typ idag då!
Puss på er, ♥


& jag har laddat upp en ny profilbild med, som jag gjorde i PictureIt med några av mina outfits på!
Jag tycker den blev bra, men vad tycker ni om den ?
& vilken av outfitsen tycker Du var snyggast ?
♥♥

Kommentarer
Postat av: caroline

ja tycker att den blev bra ! <3

2008-06-14 @ 12:12:07
URL: http://caroliineea.blogg.se/
Postat av: Till Carro.

Taack, snällaste carro! (: <3

2008-06-14 @ 14:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0