Evening.

Hello my darlings ! ♥

Nu böjar det dra sej till kväll, & jag har bara haft en slappdag typ idag, har varit med C oxå.
Vi har inte gjort så mycket, men jag har gjort något iallafall; städat mitt rum !
Haha, inte det roligaste, men det låg kläder över hela golvet typ & mitt skrivbord va fullt av papper, men ni vill nog inte höra resten !
Men iallafall, så städade jag hela rummet & så packade jag det mesta till Vedbände då, har lite kvar som jag ska göra nu ikväll innan jag lägger mej .
På tisdag blir det Linköping då, ska med pappa & köpa nya ridskor då .
har sån lust att bara gå en hel ndag på stan & shoppa, men ja, det har jag gjort, men ridkläder & sånt !
& det är inte samma sak lixom .
Men nu ska jag packa ner det sista.
Puss på er. ♥
AH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0