Hejdå bloggen!

Nu ska jag snart lägga mej, har vatt trött nästan hela dagen typ .
Men snart åker jag iväg ut till Sköna Gröna Vedbände då, på onsdag . (:
Då är jag ju borta i tio dagar som jag skrev för några dagar sen, då är det nästan helt tomt hät, kommer inte kunna uppdatera någonting, :/ Men C ska uppdatera lite då & då, så det blir inte helt tomt iallafall.
Bloggar lite imorgon med, men på tisdag ska jag vara i Linköping hela dagen, så då kommer jag inte kunna blogga någonting, så imorgon säger jag Hejdå till bloggen & er, så ses vi ju fredagen den 27 juni då igen.
Men som jag skrev nyss, så ska jag snart lägga mej & är jättetrött, så måste gå nu.
Hejdå, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0