A very goodie day.

Hej alla bloggläsare !
Är hemma från en bästig shopping dag nu, (: Jättekul, köpte en massa nya grejjor .
Bilder på mina nya things kommer imorgon.
Men iaf, har ju varit i Jönköping men jag bloggade ju lite på morgonen. Men iaf, när vi kom fram t Jönköping gick vi in i ngn sportaffär i stan som va tråk. (x men sen åkte vi t A6 ! Då va vi först på Stadium och sen gick mammis & jag t HM och massa andra. Sen åt vi på donkaan, gottgott ! (: .
Sen gick mamma & jag t Vero Moda och jag köpte massa där & sen t Lindex lite, där hittade jag ngr snygga tshirtar med tryck men har ganska många så köpte inga, men hittade oxå ett snyggt svart långt linne, som jag kanske ska köpa när jag får pengar här hemma. (: och sen gick vi in på BikBok igen, och jag hittade en jättesnygg sjal, men hade typ inga pengar, så fick springa t pappa & hämta 129 kr, haha . Och så sprang jag tbaka och köpte den, SKITSNYGG ! (: .
Menmen, nu sitter jag här hemma & ska snart ner och kolla på talang, jag vet, d har redan börjat men ska iaf kolla lite, (x & snart ska vi äta !
Kanske bloggar lite senare ikväll.
Hejdå mina snyggingar.
Kyss, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0